Slim N Lift Ürün Görseli

Erkekler için beslenme önerileri

kilo sorunu olan erkeklerErkekler için beslenme önerileri  

Kontrollü bir şekil de kilonuzu dengelediğiniz de hem sağlık açısından hem de daha fit bir görünüme kavuşmak açısından hem kadınlar hem de erkekler için büyük bir önem taşımaktadır. İşte erkekler için beslenme önerileri ;

  • Kalp sağlığını korumak için hafta da en az 2 kere balık yemeniz gerekmektedir. Hafta da en fazla  2 kere tercih edilmelidir. Görünen yağların ayrılmasın da büyük önem taşımaktadır.
  • Yağ alımını azaltmak için süt ve süt ürünlerinin yağsız olanlarının tercih edilmesi çok büyük önem taşımaktadır. Peynir porsiyonlarını çok büyük tercih etmemeniz gerekir.
  • En az bir öğün de sebze tüketilmesi gerekmektedir. Zeytin yağlı olarak yiyebileceğiniz gibi salata olarak da tüketebilirsiniz.
  • Meyvelerin antioksidan özellikleri sizleri kanserden koruyacağı için bu durum dan faydalanmanız gerekmektedir.
  • Kalp sağlığını destekleyen yağlı tohumlar tüketilmelidir. 10 adet badem ya da 10 adet fındık bu konu da sizlere yardımcı olacaktır.
  • Hafta da 3-4 gün düzenli olarak yürüyüş yapılması gerekmektedir.
  • Karaciğer yağlanması, gut hastalığı gibi rahatsızlıkları olan şişmanlar alkol alımı konusun da daha dikkatli olmalıdırlar.

 

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )