Slim N Lift Ürün Görseli

Gerilmeyle İlgili Biraz Daha: Korse

Gerilmeyle ilgili biraz daha: korse

Hakim bir Dark Garden korse takarken bir bükülme uzmanı poz verir. Fotoğraf MonikaThomas Sapan kaslarınızın doğal olarak oluştuğu çizgiyi düşünün – genel olarak, nispeten düz bir çizgide. Bir tarafa büküldüğünüzde, kaburga ile iliak krest arasındaki mesafe arttıkça bir eğiklik gerilir. Korse yapıldığında, bir eğrisin A noktasından B noktasına doğru düz bir çizgiden daha uzun olmasından sonra oblikleri içeri doğru çekiyorsunuz, bu, nispeten büyük bir azalma ile bir korse takarken obliklerin gerildiği anlamına geliyor – ve korse her iki tarafta oblik kasların aynı anda gerilmesini taklit eder. Korsetinge ilk başladığınızda, bunu biraz ağrı gibi hissetme hissi veren sıcak / karıncalanma duygusu ya da ağrı hissi yaşayabilirsiniz. Bu, korsanlığınızla yavaşça dolaşmanızın bir başka nedeni. yaralanmaları önlemek için kaslarınızın ve tendonlarınızın elastikiyetini arttırmak için zamana ihtiyacı vardır. Biraz daha gerginleştiğim zaman, gövde yanımdaki esnekliğin arttığını farkediyorum ve korsan olmadığım zaman yan bükmelerimde daha fazla gerginlik çekebiliyorum. ” The Contortionist’s Handbook ” internet sitesinde, Almanya, Hollanda ve Rusya’daki bireylerin uyguladıkları varsayılan gerginleşmeyi ve gerilimi azaltmanın etkileri hakkında kısa bir cetvel var. Yazar yazıyor: “Eğilme eğitimi, sıkı bağlamanın kendilerini daha sıkı bağlamalarını ve sıkı bağlamaların kendilerini daha hızlı kıvılcım haline getirmelerine ve en başından bir yıl sonra sırtlarını bir kat daha katlayabilmelerini kolaylaştırıyor! Sebeplerden biri, korpanın, organların çok fazla sıkıştırıldığı ve yerinden tutulduğu ve derin nefes alma yeteneğinin azaltıldığı derin geriye eğimin veya arka katın gövdesine olan etkisini taklit edebileceği olabilir. Korse giyen kişinin vücutları bu daralmaya bağlı olarak buna adapte olmuş ve bu nedenle sırt burunlarını içeren konumların normalden çok daha kolay olması sağlanıyor “dedi. Ne yazık ki, korseleri giyen birkaç gerileme sanatçısı (Zlata, burada 16 “korset giymiş olarak görülebilir – NSFW) olduğunu biliyorum, ancak sıkılaştırma ve gerdanlıklar arasında kanıt veya korelasyon görmüyorum . Bu nedenle, zaman ve tekrar tekrar söylediğim gibi, bu bilgiyi bir miktar tuz ile alın, çünkü korelasyon mutlaka nedensellik değildir. Gördüğünüz gibi, korseler giymek, korse üzerine bağımlılık yaratmak suretiyle mutlaka atrofiye veya kötü duruşa neden olmaz – aksine, korseleri hafifçe giyerek aslında duruşu iyileştirmeye yardımcı olabilir ve çekirdek kaslarınızı nişanlandırmaya teşvik edebilir. Ayrıca, çekirdek kaslarınızı egzersiz yapmak ve tonlandırmak mutlaka sıkılaştırmaya elverişsiz değildir; düzenli tonlama ve korseleyle birleştirmek, vücudunuzun korse şeklini yarı-kalıcı olarak almasına yardımcı olabilir eğer dilemek istiyorsan. Daha önce de belirttiğim gibi, ne kadar korsenin giyildiğini, ne kadar giyildiğini, ne kadar sıkı giydiğini, ne tür bir gelişim seviyesinden vazgeçtiğini vb. Çok kişiye değil, yalnızca vücutlarına bağlıdır. Yeni başlayanlara yavaş yavaş kendilerini ılımlı, dengeli bir rejime yerleştirmeye ve sağlıklı bir perspektifle ve gerçekçi hedeflerle sıkılaştırmaya yaklaşmaya teşvik ediyorum. Unutmayın ki kalıcı değişiklikler zamanla gelecek ve sabırsız için değil.

 

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )